630 000 на просування Полтавської ОВА та Дмитра Луніна в соцмережах. Тендер

Владний PR, що його посадовці іменують інформуванням громади, самій громаді обходиться доволі не дешево. Традиція витрачати гроші на висвітлення діяльності в регіональних та національних медіа не нова. У жовтні МедіаДоказ вже розповідав про мільйон гривень, що його Полтавська ОВА спрямувала на висвітлення стану бомбосховищ в області, а також на інформаційно-роз’яснювальну роботу для внутрішньо переміщених осіб та на контрпропаганду.
Відтоді посадовці провели ще низку тендерів. Тільки за неповний березень обсяг закупівель послуг сягнув понад мільйон гривень. Докладніше про плани медійного просування, що їх бюджетним коштом оплачують посадовці — далі.
630 000 на соціальні мережі
16 березня Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОВА намірився залучити цілу групу медійників до ведення соціальних мереж. Новий тендер оголосили на послуги SMM, SEO — що має сприяти посадовцям з просуванням у соціальних мережах Facebook, Youtube, Telegram.
Мова про не менше як 200 матеріалів до кінця року. Обсяг одного розміщеного матеріалу має бути не менше 500 знаків, плюс фото, графіка або відео, з адаптацією кожного матеріалу під платформу.
Мета бюджетних витрат благородна — підвищення поінформованості населення про діяльність ОВА та структурних підрозділів, якщо коротко.

Цікаво, що бюджетним коштом прагнуть просувати 4 сторінки: Facebook та Youtube ОВА, а також офіційні Facebook-сторінку й Telegram-канал Дмитра Луніна.
Серед вимог до виконавця — наявність медійної групи, в складі якої будуть журналіст, фотограф, відеооператор.
Збір тендерних пропозицій триває.
Це не перша угода ОВА, укладена задля інформування громади через соціальні мережі. Схожа закупівля відбулася і в травні 2022 року. Щоправда тоді кількість послуг була більшою — 608, а ціна меншою — 190 000 гривень, з яких 0,06 гривень залишились у підсумку не використаними.

Не соціальними мережами єдиними
Тільки в березні Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОВА вже уклав угод на понад 500 000 гривень. Новий тендер на SMM та SEO став дев’ятим за березень.
Посадовці вже встигли укласти угоди на:
- створення та поширення текстових інформаційних матеріалів
- ФОП 1 100шт. — 49 950 грн,
- ФОП 2 100 шт. — 49 950 грн;
- організацію телетрансляцій офіційних заходів, урочистостей, презентацій 200 хв. — 99 900 грн;
- розповсюдження відеоінформаційної продукції 16650 сек. — 99 900 грн;
- створення текстових інформаційних матеріалів для мережі “Інтернет” 69 шт. — 37 000 грн;
- оприлюднення нормативно-правових та регуляторних актів 16650 см2 — 99 900 грн;
- послугу з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення для медіамоніторингу комп’ютерної програми «SEMANTRUM»— 130 000 грн;
- послуги сурдоперекладу 20 год. — 10 000 грн.
Довідково
За обізнаність громадськості щодо результатів діяльності Полтавської ОВА відповідає Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю. Крім коштів на залучення журналістів та оплату медіапростору, платники податків ще й справно платять зарплату посадовцям департаменту. Згідно зі штатним розписом, мова йде про 27 різного роду фахівців.

Підписуйтесь на наші оновлення в телеграм та фейсбук.
Ця публікація стала можливою завдяки фінансовій підтримці партнерів: ГО «Інститут розвитку регіональної преси» та EUACI. Матеріал відображає позицію редакції і не обов’язково відображає позицію ІРРП та EUACІ.
Коментарі
Залишити коментар
Щоб залишити коментар, вам потрібно увійти або зареєструватися на нашому сайті