Мільйон гривень на висвітлення діяльності Полтавської міської ради в ЗМІ

Виконавчий комітет Полтавської міської ради оголосив тендер на висвітлення своєї діяльності на радіо, телебаченні, в друкованих та інтернет-виданнях. Це вже вдруге за останні кілька місяців влада Полтави оголошує закупівлю цієї послуги. Роботи за двома тендерами оцінили в мільйон гривень.
1 вересня на платформі публічних закупівель «Прозорро» з’явився тендер на висвітлення діяльності на радіо, телебаченні, в друкованих та інтернет-виданнях, замовником якого є виконком Полтавської міської ради. За умовами закупівлі переможець повинен буде розмістити 65 відеоматеріалів на телебаченні та в інтернеті, 46 матеріалів у друкованих ЗМІ,
80 тисяч секунд
Приблизно 22 години
в ефірі на радіо та
1 тисячу хвилин
Приблизно 17 годин
на телебаченні.
З технічного замовлення закупівлі відомо, що ЗМІ-переможець зобов’язане буде здійснювати «інформаційний супровід» знакових подій в Полтаві та висвітлювати діяльність органів місцевої виконавчої влади. Інформаційні матеріали готуватимуть у відповідності до завдань замовника, який має право попередньо погоджувати матеріали та вносити зміни в макет інформації, яка оприлюднюється. При цьому коментарі редакції не допускаються, щоб «не спотворити зміст офіційної інформації, що оприлюднюється».
Вартість такої роботи оцінили в 846 тисяч гривень. Пропозиції приймають до 19 вересня.

29 червня полтавський виконком оголосив схожу закупівлю. Тоді влада полтавської громади замовила інформаційні послуги, але на меншу суму. Для висвітлення діяльності виконкому переможцю замовили 8 відеосюжетів,
20 тисяч секунд
Приблизно 5 з половиною годин
в ефірі на радіо,
240 хвилин
4 години
на телебаченні та 4 статті у друкованих ЗМІ. Усю послугу оцінили в 154 тисячі гривень.
Єдиним учасником аукціону і переможцем тендеру стало полтавське ТОВ «Край Медіа». Його керівник – Ігор Романов, він же є засновником телерадіокомпанії разом із Іриною Івановою, Гретою Івановою та Бориславом Івановим. «Край Медіа» створено 18 років тому, основний вид діяльності – посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації. Впродовж останніх п’яти років ця фірма стала переможцем тендерів на висвітлення діяльності комунальних підприємств та полтавського виконкому у ЗМІ на суму в понад 1 мільйон гривень.
Ця публікація стала можливою завдяки фінансовій підтримці партнерів: ГО «Інститут розвитку регіональної преси» та EUACI. Матеріал відображає позицію редакції і не обов’язково відображає позицію ІРРП та EUACІ.
Коментарі
Залишити коментар
Щоб залишити коментар, вам потрібно увійти або зареєструватися на нашому сайті